niedziela, 11 lipca 2010

Palenie zabija *

5 komentarzy:

thalie pisze...

próbuję to wpoić moim rodzicom. bezskutecznie.

ub.g pisze...

Od rana ta fotka nie daje mi spokoju.
Podobają mi się Twoje czarno-białe zdjęcia w sposób szczególny (zwłaszcza takie "kawowe" utkwiły mi w pamięci, ba, nawet je skopiowałam bez pytania)
Oszczędność środków wyrazu, minimalizm wręcz, a taaakie nacechowanie emocjonalne.I jaka gorzka, dramatyczna refleksja.
Brawo, Agregat!

Anonimowy pisze...

...może to nie jest śmierć.
Może to odlot?!

W wersji: odlot mistyczny?

Przecież nie jest do końca jasne, co się kryje za tym filtrem.

Maria pisze...

Oderwij się od swoich bardzo pilnych zajęć i wklej następne zdjęcie, proszę.
Mnie serce boli jak patrzę na tego ptaka, choć tłumacze sobie, że tego peta sam mu podsunąłeś.
Dla mnie ptaki są symbolem wolności, swobody.
A tu leży zdechły już od jakiegoś czasu
Czy może coś chcesz nam powiedzieć a my tępi nie wiemy o co chodzi?

Maria pisze...

Dziękuję bardzo:)

Blog Widget by LinkWithin