czwartek, 22 października 2009

Obiecane Konfliktowej Agregacje

Aż mnie mile zaskoczyła słowność Konfliktowej. Ona jak obieca to obieca !!! Zapomnieliśmy że obiecywała i co obiecywała, ale nie, ona pamięta i obietnicę spełnia. Ród ludzki ma jednak swoich bohaterów po jasnej stronie mocy ;)))
A obiecała, pod wpływem fotografii do posta z 4 marca 2009, i komentarza pod nim niejakiego Abnegata, ni mniej ni więcej, tylko napisać post alternatywny do cyklu Agregacje.
Cykl Agregacje jest jak "kurze strumphose aus bundeswehr" ale po długiej przerwie znowu fastrygujemy i doczekamy dnia gdy będzie już tak długi jak spodnie w stylu "woda w piwnicy".
Wszystko to jest zaplątane jak liny, dżdżownice lub kupa ośmiornic, ale...pewnie się znajdą tacy co skumają. Agregat jeszcze nie skumał, ale go znam, jemu zawsze to z trudem przychodzi. Za to jak już skuma to ho ho, cieszy się jak dziecko z chwili olśnienia, bo wie, że za chwilę zapomni i znowu będzie musiał główkować.
_
Poniżej wstawiona fotka, która natchnęła Konfliktową do Agregacji w formie posta alternatywnego, a komentarz Abnegata jeśli chcecie musicie sobie sami przypomnieć wracając do starego posta TU.
Alternatywny post Konfliktowej, pod wymownym tytułem

Hmm!
_
Hmm…, konfliktowa od dawna podejrzewa, że w internecie to się wszyscy choć odrobinę autokreują.
Na mądrzejszych, inteligentniejszych, dowcipniejszych.
Ot, taka sobie nieszkodliwa słabostka.
_
Konfliktowa przymyka na to łaskawie swe oko.
Bo jest wspaniałomyślna i wyrozumiała ;)
Konfliktowa nie będzie przecież pozostawać w tyle. Też musi się nieco wykreować.
_
Ale dziś bez owijania w bawełnę.
Dziś kawa na ławę.
_
Jeżeli konfliktowa ma kosmate myśli, to je ujawnia.
Nawet publicznie.
_
Ma konfliktowa skojarzenie z seksem grupowym ( tak jak Abnegat), to nie będzie wpierać sobie i innym, że fotka kojarzy się jej ze skotłowanymi sznurkami od mopa na przykład.
Bo to by była nieprawda.
_
Na fotce to się kotłuje, ale od emocji.
I konfliktowa dostrzega nań te rozbuchane żądze, to napięcie, tę wyuzdaną rozkosz.
_
Przyjrzyjcie się, naprawdę nie zorientowaliście się, że błękitni jeszcze sięgają orgastycznego nieba, a granatowi już sięgają po papierosa?
No nie uwierzę!
_
I pamiętajcie, co rzekł Woody Allen :
„Sądzę, że seks między dwójką ludzi jest rzeczą piękną.

Między piątką jest fantastyczną”.
;))))))

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Proszę Państwa - rozbawili mnie Państwo do łez :DDD !!!

Konfliktowa-jesteś rozbrajająca !!!
Greg-> po uważnym przeczytaniu komentarzy z marca 2009, aż się boję tego, co Państwo z Polotem i Fantazją powiedzą o dzisiejszym zdjęciu.

Pozdrawiam
- e.

thalie pisze...

ja tak mało finezyjnie: rybkę bym zjadła :)

Zadora pisze...

@Green - no i cicho tu i pusto,
@Thalie - nie ma rybki, Wanda już tu nie mieszka. To jest cykliczna akcja Free Jolki. Co jakiś czas kupuję pudełko Jolek i uwalniam je w pobliżu kompostownika. I ciepło tam mają i wyżerkę.

kiciaf pisze...

Konfliktowa - piękny tekst. :)

A tak na marginesie, te dżdż mimo, iż niewątpliwie szalenie atrakcyjnie wyglądają na tym zdjęciu, to dla mnie takie bardziej obrzydliwe są. No nie lubię i już.

ub.g pisze...

A mnie te oślizłe ciałka natychmiast skojarzyły z walkami w kisielu ;)
No nie wiem tylko, czy mój ewentualny post nie wymagałby wprowadzenia przez Agregata blokady:
dozwolone od lat 18 ;)))

Anonimowy pisze...

Konfliktowa jest genialna. Dzięki Greg, że zamieściłeś parę słów Konfliktowej, bo w innych okolicznościach przyrody niestety (choć nie wiem za co [na pewno za niwinność] nie jest mi dane Jej czytać.

black

Anonimowy pisze...

Konfliktowa, kisiel mnie "rozwalił"

(Jak ja kocham takie poczucie humoru :D)

Pozdrawiam ciepło

- e.

kiciaf pisze...

Zgadzam się w 100% z black.
Konflliktowa, to gdzie można złożyć to podanie,dołączyć trzy zdjęcia i uiścić stosowną opłatę manipulacyjną? I cierpliwie poczekać dwa tygodnie na odpowiedź?

ub.g pisze...

Wierzę w olimpijski spokój Agregata,
dlatego też teraz będę uprawiać prywatę.
Kto chce zaproszenie do czytania blogu, niech tu zaraz podaje gazetowe konto.
W ciemno nic nikomu nie wysyłam.
Bo mi potem przykro, że zaproszenia nie zostały odebrane.
A ja mimo że konfliktowa, to jednocześnie baaardzo wrażlYwa i delYkatna jestem ;)
No i uprzedza, że u mnie tylko się czyta od pewnego czasu.

kiciaf pisze...

kiciaf nieustająco do usług.

Agregat dzięki za cierpliwość.

Zadora pisze...

Spokojnie,Biuro Podań do Konfliktowej otwarte do odwołania. Uprzedzam, że zakres usług jest ograniczona i każdy korzysta na własne ryzyko! ;D

@U
Kisiel to jak umyjesz i wpuścisz w jabłka, normalnie to jest wrestling błotny!

Zadora pisze...

@konfliktowa
Czy Ty chcesz popełnić quasiobsceniczny post alternatywny do już alternatywnego posta (sic!!!)? To jaką fotkę ja bym miał do tego wymyślić? To już wyższa fizyka będzie jak będę musiał zrobić ciecz koloidalną z mąki kukurydzianej i ganiać po niej do zdjęć gołe żaby w czepkach pływackich.

ub.g pisze...

Agregat, Ty takich trudnych słów używasz, że to trochę potrwa zanim ja odpowiedź napiszę.
Na razie szukam w słownikach tego quasi coś tam i tego kolo coś tam ;P

ub.g pisze...

Kiciaf, zaproszenie otrzymasz po powrocie. Bo inaczej musiałabyś kontrolować pocztę. Zaproszenie trzeba bowiem odebrać w ciagu doby.
Na razie zacieśniaj więzy ;)

Anonimowy pisze...

No kto by pomyślał?
Taka fantazja i jakie fantazje?
A wygląda na taką skromniutką dzieweczkę, siłaczkę co to kaganek oświaty niesie maluczkim.
Przyznaj się .
Pa ruski kak budziet?

quasiobsceniczny post alternatywny
oraz
ciecz koloidalna z mąki kukurydzianej i ganiać po niej do zdjęć gołe żaby w czepkach pływackich.
maria

ub.g pisze...

Ej, Mario, ulegasz stereotypom;)
Myślisz, że nauczycielki to wieczorami wyłącznie "Siłaczkę" czytają ?;P

I nic tu pa ruski nie pisnę.
Wiedza kosztuje ;P

ub.g pisze...

Agregat,ja Cię proooszę, daj już nową fotkę, bo stale tu zaglądam i tylko siebie czytam.
Bo inaczej to ten dziękczynny post popełnię, a potem co?
Chyba tylko umierać mi przyjdzie;)

Blog Widget by LinkWithin