sobota, 9 października 2010

Focić każdy może...

...raz lepiej a raz gorzej. Prawie jak w starej piosence krakowskiego aktora na S :-)
Co prawda to poniżej to tylko reklama ale jak wzruszająca, z jakim przesłaniem i jak dobrze wg. mnie oddająca prawdę o fotografii. Niech się schowają wojenki i gorace dyskusje zwolenników i przeciwników cyfry, analoga, koloru, black&whita czy czego tam innego. Jak we fragmencie z kosmonautami: Smile. I am!

Link znaleziony na http://futomaki.pl/. Blog wart odwiedzin.

2 komentarze:

Green pisze...

...popatrz Greg, a ja dopiero teraz zauważyłam, że u Ciebie są otwarte drzwi.
Jestem dość mocno odblogowana.
Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że jesteś w wersji open.

- e.

ub.g pisze...

Kliknęłam. I nie żałuję. Fotografia nie jest wprawdzie moją pasją, ale blog wywarł na mnie wrażenie. Jest bardzo starannie prowadzony. Świetny język i styl wypowiedzi.

Blog Widget by LinkWithin