wtorek, 22 lutego 2011

Stary Walenciak jeszcze zipie

12 komentarzy:

Carolinna40i pisze...

szał!

Anonimowy pisze...

Lilia!
Nawet na zdjęciu czuję ten zapach, który wywołuje u mnie skojarzenia z pogrzebem. Pozdrawiam:)

yellow fever

Zadora pisze...

tulipan

Anonimowy pisze...

A wygląda trochę jak lilia. Nawet konsultowałam ze znawcami i potwierdzili:D

yellow fever

Maria pisze...

Moje nie są takie piękne(były czerwone i zrobiły się brunatne - ale w takim samym stanie aktualnie).

Piękne zdjęcie.

Można powiedzieć: zachwycająca śmierć

Zadora pisze...

@yellow fever
to naprawdę jest tulopanek, trochę był mały i poczatkowo biały ale się wybarwił i troszke podrósł :-D

ps.
witam nowego gościa!

Zadora pisze...

@Mario
on jeszcze zipie :-D

ub.g pisze...

Zipie? To męczy się tylko biedak. Poddać go eutanazji ;)

Zadora pisze...

nie bądz taka radykalna :-) Zipie z mojego punktu widzenia, ale może sam postrzega to jak...maksymalny rozkwit?

Zadora pisze...

zobacz jak mu słupki stoją!

Zadora pisze...

A może to pręciki są? O ja niewykształcuch jeden :-)

ub.g pisze...

Faktycznie, to jest naprawdę przekonująca argumentacja :)))

Blog Widget by LinkWithin