sobota, 20 czerwca 2009

...dziesto lecie matury

Cholera!
Znalazłem chwilę, napisałem to co jakiś czas telepało mi się pod kopułą (a sami wiecie, że nie zdarza mi się pisać często ostatnimi czasy), sprawdziłem, poprawiłem i nie kopiując do schowka klikąłem "publikuj posta". I dupa do kwadratu, bloger wywalił komunikat o jakimś błędzie, tekst ... bombki strzelił, kopia robocza też się nie zapisała. Co gorsza nie wiadomo czemu, bo za chwilę już wszystko działało.
Do dupy z takim pisaniem, nie będę pisał drugi raz. Temat zostaje w mojej głowie

2 komentarze:

abnegat.ltd pisze...

Nie daj się - nie bedzie Blogger pluł nam w twarz :D

A jako że zdarza się mu dziwaczyc od czasu do czasu - zanim klikne publikuj, stosuje magiczne ctrlA - ctrlC. Polecam ;)

carolinna pisze...

ale za to jakie zdjęcie!

Blog Widget by LinkWithin