sobota, 1 maja 2010

Długi weekend ;-)


Tomek

8 komentarzy:

Carolinna40i pisze...

dobra, to ja też dziś leżę ;)

thalie pisze...

chciałam jak Caro, ale się nie da. kto chce wiedźmowego murzynka? za godzinkę będzie :)

ub.g pisze...

Phi, też mi coś... potrafię tak całymi tygodniami ;)

kiciaf pisze...

Moje hasło na dziś i nie tylko: Nic nie muszę...
Pozdrowienia znad morza.

Carolinna40i pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Zadora pisze...

@Carol
dzisiaj też?
@Thalie
wiedźmowego murzynka czy wiedźmową murzynkę, bo z lenistwa nie mam jasnościw temacie? ;-)
@Konfliktowa
całymi tygodniami no problem, ale tak na zawołanie?
@Kiciaf
dobre hasło, rządzi od dawna. Ze słownika skreślamy słowo "muszę" i wszędzie wpisujemy wyłącznie słowo "chcę".
Też pozdrawiam znad morza :)

thalie pisze...

Greg - wiedźmowego murzynka :) wyszedł bardzo dobry. nie dodałam cykuty ani arszeniku. ;)

a jak się wiedźma w murzynkę przemieni to przyjdzie do Ciebie na kawę pewnikiem coby się osamotniona z czernią swoją nie czuć ;)

Zadora pisze...

Wiadomo, na czarną kawę tylko wiedźmowe murzynki przychodzą :))

Blog Widget by LinkWithin