wtorek, 1 grudnia 2009

Róg Grunwaldzkiej i Opackiej

Poltergeist factory

9 komentarzy:

kiciaf pisze...

I jak tu nie wierzyć w duchy...

thalie pisze...

a biała dama w następnym poście? ;)

Maria pisze...

Ja tam straszę:)
Bójcie się

Zadora pisze...

Mario, bój się boga, chleb mi odbierasz!

Maria pisze...

Spokojnie, jakoś podzielimy się zadaniami
Zresztą najbardziej straszna na pewno ja jestem. Zwłaszcza jak się zirytuję
Nogi za pas kto żyw:)
Zasadniczo ja mogę zacząć, Ty dokończysz jak zechcesz.
Później Ci co "zejdą" tłumnie dołączą do zabawy
Jak Ci się podoba?

Maria pisze...

Gdańsk zyska atrakcję turystyczną na miarę Loch Ness, zacznie się turystyka międzynarodowa. Będą o nas pisać na całym świecie.
Ach ta popularność

Maria pisze...

Może jaka wspólna koleżanka podejmie się nauczyć ż, sz, cz, ę, ą itd cudzoziemców.
Znając zalety osobiste tej pani tak wzrośnie popularność języka polskiego, że cały świat pożądał będzie znajomości tegoż.
Cały naród będzie nauczał rodzimego języka, wszyscy będą nas wychwalać, a to za sprawą tego pojedynczego domu w którym straszyło:)

Maria pisze...

Koniec.
Sama znudziłam się tym co napisałam.

Zadora pisze...

heeeh! Popularność? Nie, dziękuję. :)

Blog Widget by LinkWithin