sobota, 9 stycznia 2010

Kasia


13 komentarzy:

ub.g pisze...

No proszę, jakie dziewczyny! :)
I jak Ty tam dajesz radę grać rolę tego nienaruszonego rodzynka ;)

Maria pisze...

Szef, to szef:)

Ale zobacz, jak skrupulatnie usiłuje oddać całą urodę dziewczyn

Tylko chwalić takiego szefa:)

Zadora pisze...

Proste. Różnica wieku. Ja nie muszę nic robić, czas już to za mnie załatwił:)

ub.g pisze...

Nie do końca rozumiem.
To stwierdzenie optymistyczne czy pesymistyczne?

Zadora pisze...

Optymistyczne! :)
Ja jestem stary piernik do którego pasują pełne smaku malinowe konfitury. Skoncentrowany pełen, dojrzały smak. One oglądają się na ciacha do których pasują jagody świeżo rwane z krzaka (czasem zanim jeszcze dojrzeją)! ;P
I tak być powinno.

ub.g pisze...

To teoria, mój drogi ;)
Ale dobrze jednak czułam ten optymizm. Argumentacja mi tylko nie pasuje ;P

Zadora pisze...

No co Ci nie pasuje? Piernik musi poleżeć, żeby nabrać smaku! ;P

Zadora pisze...

Skoncentrowany, pełen, dojrzały smak. - to oczywiście było o malinowych konfiturach :)

abnegat.ltd pisze...

Już wiem - męczyło mnie jak jak nycie pod haborami...

Agregat, popatrz tutaj .

Zadora pisze...

Kurcze, jak tak patrzę tutaj :) to może trochę (???)
Co to są nycie pod haborami?:)))))

abnegat.ltd pisze...

To z lubelskiego.
Babke nam zapodala podczas zbierania wywiady ze czasem ja " nyje pod haborami". Potem nam tambylcy uswiadomili ze to takie uczycie ni to gniecenia- ni to bolu pod zebrami :D
Przez przypadek ogladnalem sobie 3 cz Bourna - sie ona julie Still nazywa czy jakos tak. Na niektorych ujeciach calkiem podobna...

carolinna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
carolinna pisze...

Dla mnie Kasia ma coś z Brigitte Bardot. Usunęłam wczesniejszy kom, bo wkleiłam zły link

to może jeszcze raz:
http://dothejanefonda.files.wordpress.com/2007/03/bridget-bardot-bikini-thumb.jpg

Blog Widget by LinkWithin