piątek, 15 stycznia 2010

Tak orkiestra już nie gra


6 komentarzy:

carolinna pisze...

Banksy :) ?
Macie takie cudeńka w Gdańsku? Niektórzy uważają to za wandalizm. Ja lubię

Zadora pisze...

Nie wiedziałem, że tak się to nazywa. Wygooglałem sobie trochę.
Czy ten u mnie z 13 paźdz. 09 to też Banksy?
Więcej nie widziałem, ale będę miał oczy otwarte :)

carolinna pisze...

A tego nie wiem. :)

f-blox pisze...

Mój nos mówi że to jest jest to naśladownictwo Banks'ego. Niestety dla mnie to jest żałosne, że ktoś ma parcie na mur a nie potrafi nic od siebie wymyśleć. Poza ty to w Polsce nie am tego kontekstu co w UK.
Tu masz oryginały:
www.banksy.co.uk
i ten konkretny obrazek:
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/12_01/17banksyES_468x606.jpg

carolinna pisze...

F-blox, masz rację to kopia bez wątpienia :).

Zadora pisze...

na pewno kopia. Ale nie jest namalowany tylko to wydruk przyklejony do muru.

Blog Widget by LinkWithin