wtorek, 9 lutego 2010

No snow place

7 komentarzy:

SivEfverlund pisze...

McDonald's - I'm hatin' it. To błoto oddaje jakość i smak ich potraw;]

akemi pisze...

W pierwszej chwili myślałam, że to szatnia na jakimś Dworcu Centralnym;-)
Jak zawsze świeże spojrzenie na rzeczywistość...

cre(w)master pisze...

Widzę, że cała seryjka z No... Intrygujące. A swoją drogą, ciekawi mnie jak tworzysz. Najpierw łapiesz chwilę w kadr, a potem wpada pomysł na tytuł? Czy mając w głowie pomysł idziesz szukać ujęcia?
Kilka propozycji do serii "no" :P
No smoke please
No way...point
No doubt
No cry woman
No comment
NO-SPA :)

Zadora pisze...

@Aldrich
zaraz takie wielkie emocje, nie warto. To tylko jakaś padlinodajnia i tyle :)
@Akemi
W sumie niedaleko, bo to przejście do dworca głównego w Gdańsku.
Dzięki za taką ocenę mojego amatorskiego pstrykania :)
@CM
Dzięki za słowo "tworzysz", sam tego tak bym nie nazwał.
Wychodzi różnie ale częściej pomysł podsuwa mi kadr niż odwrotnie. Czasem zaczyna się od kadru, wyłazi pomysł na cykl a podem pod cykl kadry, albo wybór z tego co mam. W sumie po prawej masz zakładki z różnymi cyklami. Np "wrota piekieł" wzięły się z pierwszego kadu ale potem robiłem foty pod temat i pisałem do nich tekst.
W sumie na blogu generalnie miały być foty a jakoś tak, zwłaszcza w pierwszym roku bloga, wyszło dużo pisania.
Propozycje ciekawe, zobaczymy na jakie kadry trafię :)

Zadora pisze...

@Akemi
w temacie dworcowym, możesz sobie kliknąć po prawej etykietkę Dworzec Nadziei :)

SivEfverlund pisze...

To nie emocje. To bardzo popularny, ironiczny slogan(opozycja do McDonald's - I'm lovin' it);]Mnie towarzyszy odkąd znalazłam coś bardzo niezidentyfikowanego w ich kanpce;]Jadam fast food, ale McDonald's omijam szerokim łukiem.
Agregat jeszcze nie zajrzałam na Twój ''kawowy'' blog. Jak zajrzę, pomęczę Cię trochę tematem ekspresu do kawy:p
Pozdrawiam

Zadora pisze...

OK, now I'm copin' it :)

Blog Widget by LinkWithin