środa, 3 lutego 2010

... za baksy

Chłopaki 4YOU ;)
Cipo...wiem, mam konkretne skojarzenia!

9 komentarzy:

akemi pisze...

Chłopaki z Czarnego Lądu SALE?
Ja poproszę jednego bez typowych skojarzeń;-)

Zadora pisze...

Chodzi Ci o nietypowe skojarzenie? ;P

Anonimowy pisze...

Greg 0_O LOL, a myślałam , że nic mi nie poprawi humoru (chrzaniąc piękne słownictwo i filozoficzną interpretację-powiem tak-dobrze mi to zrobiło na poziom śmiecholiny & endorfin).

Mam jak najbardziej prostackie i niskie skojarzenia :DDD

Dzięki ;*

ps. A w weryfikacji słownej mam słowo shmen (Taki trochę szmaciany men?)

Pozdrawiam !!!

Zadora pisze...

No wiesz Emi, wyprzedaż! Każdy towar się dewaluuje albo przynajmniej przeterminowuje :) Baksy też słabo stoją!;P

Zadora pisze...

A ciacha to FMCG o niskiej trwałości i krótkiej przydatności do spożycia. Po terminie przynajmniej rozstrój żołądka można sobie załatwić :D

Anonimowy pisze...

...to jakieś chemiczne pierniki w wersji orange.

:)))

Konserwanty, solarka i metroseksualny szyk - nieprawdaż?

Mnie wcale nie dziwi, że te Baksy tak kiepsko stoją :DDD.

Sztuczne to jakieś i nieprawdziwe ;)))

akemi pisze...

Chodzi mi o nietypowego chłopca bez typowych skojarzeń;-)

Zadora pisze...

zapakować i opłata za pobraniem, czy odbiór własny?

akemi pisze...

Własny własny, jeszcze po drodze się uszkodzi;-)

Blog Widget by LinkWithin