czwartek, 25 lutego 2010

Odbić się w Lindberghu

transfotografa 2008
Peter Lindbergh

6 komentarzy:

carolinna pisze...

Błagam, muszę je mieć :D
Dobrze zapłacę!

akemi pisze...

Czy to jest Uma T?

Zadora pisze...

@Akemi
To fantastyczny portret Ummy Thurman zrobiony przez Petera Lindbergha. Był jednym z pokazywanych na Transfotografii 2008 w Gdańsku.
Dla mnie mistrzostwo świata, powalił mnie na kolana.
@Carol
Z przyjemnością, tylko bez płacenia proszę :)

akemi pisze...

Świetne zdjęcie:-)

Medetrina pisze...

Fantastyczne

SivEfverlund pisze...

Gdy zobaczyłam to zdjęcie, wiedziałam, że nie pierwszy raz je oglądam. Szukałam, szukałam i znalazłam. Można je zobaczyć w albumie ''UNTITLED 116'' Lindbergha. Sprezentowano mi go kiedyś. Zdjęcia w albumie przedstawiają portrety słynnych kobiet, na ulicach Nowego Yorku, przy pracy, w kawiarniach. Zdjęcie Umy Thurman, to jedno z wielu doskonałych zdjęć w tym albumie. Mnie osobiście urzekły zdjęcia Jeanne Moreau, Geraldine Chaplin oraz Penelope Cruz, są bardzo naturalne, a zarazem subtelne.

Agregat, straszne długo bawisz w tym Poznaniu:( Smutno bez nowych wpisów.

Blog Widget by LinkWithin