środa, 11 lutego 2009

Obsesjonatom?


Discover Pink Floyd!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No tak... to to, co nas podnieca :)

Ciężko uwierzyć, ze tak naprawdę to tylko kawałki podrasowanego papieru, farba i licha blaszka.

Bardzo ładne zdjęcie :)

Fallla0 pisze...

)) ... i zdjęcia ładne i muza ładna, fajny blog, z pozdrowiniami czytaczko-słuchaczka )

Zadora pisze...

annamotreanu
dzięks, za dobre słowo. W jakimś opowiadaniu SF dawno temutrafiłem na dobre określenie pieniędzy - "kredytki". Kredytki na wszystko, na chęci, marzenia, władzę itd. Pasuje nazwa prawda?
Fallla0
witaj, dziękuję, zapraszam nie tylko do czytania-słuchania. Można się odzywać, komentować, sugerować, nawrzucać autorowi...byłe konstruktywnie :))

Fallla0 pisze...

Dobrze Zadorze, z chęcią... jak się oswoję, ja fizol a tu tak mądro i mi jakoś nieswojo, ale cicho siedzieć i słuchać, to mi się tu chce)) Można prawda?)

Zadora pisze...

Fizol czy fizolof? Można i po cichu, no problem. Ja się wymądrzam, reszta ma ubaw:DD

Blog Widget by LinkWithin