piątek, 20 lutego 2009

Zimowy kanarek na dopalaczu


19 komentarzy:

Fallla0 pisze...

no właśnie snieg normalny u Ciebie
to chyba coś nie tak mam z aparatem...też chciałam dzis zrobć zdjecia w padającym sniegu, tak ładnie świat wygladał, ale efekt był taki jakbym ten aparat w zaspę śniegową wsadziła i w niej pstrykała, wszystko zmazane jakby zaćma naszła( gówno nie aparat, albo ja dupa nie fotograf(
pozdrowienia z Wlkp

eee-live pisze...

Wszystko by było super gdyby kobiecina nie trzymała w ręce papierosa (czy źle widzę?) Od kiedy zmądrzałam tępię ten nałóg :) A i od razu dodam nie tylko u kobiet ;)

Zadora pisze...

Eee-live
To właśnie o ten dopalacz chodzi :))
FaIIIa0
E nie wierzę, próbuj i pokazuj co Ci wyszło. :D

eee-live pisze...

AZ dzięki za wyjaśnienia :)) Papieros jest fuj ;) a reszta gut :D

carolinna pisze...

A czy te kanarki czynią wiosnę ? ;)

Zadora pisze...

Zależy jak dopalają! :)

Fallla0 pisze...

jutro zrobię nowe, o ile będzie padał śnieg
Zadorze, a ten gość na kanpie, co mu kot w te i wewte się kręci to Ty ? to bardzo fajne filmikozdjęcie... tez bym takie chciała sobie zrobić, to trudne?

Zadora pisze...

ustaw aparat na statywie, ustaw parametry, ostrość itd. Siadasz, w ręku masz pilota od wyzwalania migawki i pstrykasz. Z braku takowego za zdalnego pilota robi inna osoba, ale delikatnie, żeby nie przestawiać kadru.
Wrzucasz zdjęcia do picassy i wstawiasz w blogerze pokaz slajdów określając zródło z którego ma brać. Narzędzie prymitywne, bez możliwości edycji (czasów, przejść itd.)
Tak ten fagas na kanapie z kotem to jest Agregat, znam go trochę, typ przewrotny, ogólnie nie stabilny ;) Kot Białas lepszy od Agregata. Agregat lansuje się przez kota. :D

Zadora pisze...

Zdjęcia tej prezentacji są zrobione w trakcie robienia posta pt Latte ...5,50 zł (http://agregat-zadora.blogspot.com/2009/01/latte550-z.html) - cyklu o menu Coffee Express. Jeszcze parę pozycji jest do zrobienia ale chwilowo siadła mi motywacja bo deezer się zbiesił i nie mogę dołączyć muzyki. A nie znam innego sposobu, więc zanim nie znajdę jakiegoś użytecznego wytrycha, nie wiem co zrobić.

Fallla0 pisze...

Super)))!!
Musze zdobyć statyw i zrobie wg Pańskiej instrukcji)))
Ale bedę gwiazda!)
Bo u nas na wnetrznościach, to takich bajerów nie ma)!
Spasiba Wam!

Fallla0 pisze...

w ciszy też dobrze jest, ja mam głosniki powyłaczane i własnie mi to do ciszy pasuje

Fallla0 pisze...

to znaczy to Twoje z kotem w ciszy jest fajne

Zadora pisze...

Jaki Pan, jaki Pan!
Ale muzyka czasem była komentarzem, jej tytuł, wykonawca, czasem tekst. A terzaz wszystko na "pridumku".

Zadora pisze...

Jeśli klikniesz 2x na blogu na ten slideshow to otworzą Ci się wszystkie zdjęcia w albumie. I tam możesz każde z osobna obejrzeć lub zapuścić slideshow - ale bonusem jest rozmiar pełnoekranowy.

Fallla0 pisze...

Ja z tym Panem Drogi Zadorze żartowałam oczywiście)
ale bardzo sie cieszę, że wiem już jak to się robi)
Będę próbować... tylko muszę treść jakąś wymyślić i statyw zdobyć))
Pozdrawiam i bardzo Ci dziękuję )

Zadora pisze...

Fa...
czekamy na "Narodziny gwiazdy". :))
Bo slideshow "z meblościanką" przecież masz u Siebie?

Fallla0 pisze...

z meblościanką to prymitywne metody, a ja się na wyżyny chcę wspiąć)) Nie takie to proste z ty Picaso, ale próbuje....

Zadora pisze...

można też zmontować np. coś takiego http://video.google.pl/videoplay?docid=-560798998892454234&hl=pl
ale w googlach to trasznie upierdliwie się zamieszcza i autoryzuje. Zrobiłem 3 próby i odpuściłem sobie wstawianie u nich.
A mając bloga w blogerze tak jak Ty, teoretycznie te wszystkie googlowe opcje mamy w zasięgu ręki i połączone z blogiem.

Anonimowy pisze...

Bardzo kanarkowy ten kanarek.
Masz oko do dynamiki sytuacji.Z dopalaczem
/KnK

Blog Widget by LinkWithin