niedziela, 18 maja 2008

Tęczowy wąż..

z którego narodził się świat Aborygenów to tylko jeden z mitów, w którym tęcza występuje jako symbol. Tak często tęcza jest symbolem w różnych kulturach czy subkulturach, że mieszanka tych symboli to prawdziwy koktajl. Chyba najbardziej z tych mitów i legend przemawia do mnie symbol drogi do przebycia między ziemią a niebem (dla mnie bardziej w kontekście rozwoju i doskonalenia). Współgra to dobrze z tym co pisałem kilka postów wcześniej. Ale, choć tęcza to zjawisko związane z niebem, zejdę na ziemię, żeby po prostu zachwycić się tym fenomenem optyki. W zestawieniu ze spokojną taflą morza i samotmym jachtem lekko sunącym w podmuchu łagodnego wiatru, wywiera na mnie optymistyczne wrażenie i dobrze mnie nastraja na resztę dnia.

Brak komentarzy:

Blog Widget by LinkWithin