czwartek, 11 grudnia 2008

Łyżwiarze

Pierwszy raz fotografowałem w takich warunkach. I do tego wszystko zrobione jest z ręki. Jest kilka ujęć, które mi się podobają, choć jakość generalnie, głównie ze względu na zaszumienie nie jest dobra. Ale pokarzę Wam te zdjęcia, a co tam! Przynajmniej jak znowu tam pójdę i będę kombinował, to będzie widać czy uda mi się rozpracować warunki i mój sprzęt, żeby uzyskać lepsze efekty.
Tutaj są łyżwiarze. Ludzie są ciekawym tematem fotografi, prawda? Kontekst niektórych ujęć uzupełnia napis w tle.
I jeszcze kilka samych zdjęć lodowiska Tutaj.
Lodowisko bez ludzi i ich radości jest tylko większą, pustą lodówką i niczym więcej. A na co komu pusta lodówka? Dopiero jak w niej coś jest staje się warta zainteresowania. :))

17 komentarzy:

eee-live pisze...

Dziewczyna na 22 zdjęciu wygląda jakby szykowała się do skoku :) Ale patrząc na kolejne zdjęcia to raczej uczy się jeździć.

Anonimowy pisze...

Eee-live, nie za dużo wymagasz po ludkach z lodowiska miejskiego? Mnie sie jeszcze nie zdarzyło spotkać kogoś kto by skakał. Bo i gdzie? Ludzi dużo, miejsca mało. :D

eee-live pisze...

Dotty ja tylko powiedziałam jak to wyglądało z układu rąk :) No pewnie że miejsca mało ale da się zrobić.

abnegat.ltd pisze...

Ha - a 36 to ci najwyrazniej wpadla w oko :)

abnegat.ltd pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
carolinna pisze...

o o o cenzura komentarzy była? :)

Anonimowy pisze...

Łyżwiarka w okularach, płaszczyku i ... hokejówkach. :)
Ale nie cenzura całego posta. :P

Zadora pisze...

Eee...jakieś przekłamanie, ja nic nie wycinałem :0

Anonimowy pisze...

Może Abnegat?

abnegat.ltd pisze...

Ja sie sam wycialem - wstawilem posta ortograficznego i poszedl w buraki :)

Agregat, jezeli mozesz, usun resztki po tym nieszczesciu ;) I tego tez.

eee-live pisze...

AZ normalnie dziękuję za post o łyżwach :) Aż mi się za nimi zatęskniło :( bo ja to normalnie kocham :) włącznie z tymi wszystkimi upadkami i odmrożeniami palców kończyn dolnych i górnych ;)

Anonimowy pisze...

Super jest to pierwsze zdjęcie! Bardzo fajnie uchwycony ruch! i zachwycające kolory!

Anonimowy pisze...

prosto, ludzko, dobre kolory

abnegat.ltd pisze...

Nie zeby nic ale dal bys jakis znak - na przyklad AQQ?

Bo jakos tak pusto tutaj...

Anonimowy pisze...

Czy mogę niesmiało poprosić o nowszy wpis. No i zdjęcia? :)

Idaho? :)

Anonimowy pisze...

Ludzie to samograj fotografii :-)

Anonimowy pisze...

Wiem, że się czepiam, ale takie rzeczy jakoś same rzucają mi się w oczy i do gardł ...
"[...]Ale pokarzę Wam te zdjęcia [...]
Pokarało mnie z tym pokazywaniem (wytykaniem) błędów. Przepraszam. Ale tak fajnie się czyta i nagle ... zgrzyt ...

Blog Widget by LinkWithin