czwartek, 4 grudnia 2008

Zapętlamy dalej

Mówcie co chcecie ale nie było w historii rycerzy, wojowników bez giermków. Silna grupa wsparcia każdemu jest potrzebna, nawet najsilniejszemu. Bo i Herkules dupa kiedy wrogów kupa.
No to mamy silną grupę pod wezwaniem Dark Zone Black Warrior. Nasz rycerz pędzi dzielnie na podskakującej piłce rehabilitacyjnej a my wraz z nim, każdy ciągnąc to co potrafi udzwignąć.

Grupa rośnie.
Od dawna już Carolinna tak poetycko i delikatnie jak pisze na Swoim blogu tak głosi wezwanie naszego rycerza na ubitą ziemię dla SM .
Przybywają siły wsparcia nawet ze Szczecina od f-bloxa, gdzie możecie pobrać banerki na swoje i swoich znajomych miejsca w internecie: blogi, strony itd.
Metaksa udziela się medialnie głosząc odwagę i hart ducha naszego rycerza.
Słuchajcie tego Tutaj
Można to rozpowszechniać tylko prosimy, wszędzie gdzie pójdzie ten link, musi też być informacja o tym, że było to nagrywane w radiu Egida.
Kawa na Kółkach dała Swoją witrynę na ulotkę i wizytówki. Taki rycerski PR.
Zobaczcie sami na zdjęciu. Z super kawą idzie wartość dodana, niemal podprogowo (wizytówka w portfel). Patent z wizytówką wymyślił Abnegat.

Dołączcie do nas, to nie jest trudne. Nie trzeba pucować zbroi i poić koni. Każdy robi to co potrafi. Można się poczuć jak specjalista w sztabie kryzysowym. Można zrobić coś dobrego i nawet nie trzeba się z tego nikomu tłumaczyć!

60 komentarzy:

dotty pisze...

Wizytówka doba rzecz. Jak zabierzesz to masz dane i nie możesz ponarzekać na sklerozę.

eee-live pisze...

Agregat no cóż i znowu się wywewnętrznię u Ciebie :) ale podsunąłeś mi pomysł. Właśnie doszłam do wniosku że przecież udzielam się na forum i tam też mogę wrzucić link do subkonta Ani, co też uczyniłam :)
A Wam podaję link na forum. Jakby coś było nie tak dajcie mi znać :)
http://mediweb.pl/forums/viewtopic.php/p=279128.html#279128

eee-live pisze...

A jakby ktoś przerobił ten link na klikany to będę wdzięczna ;)

Anonimowy pisze...

Linek eee-live przerobiony na klikany

eee-live pisze...

Dziękować anonimowi :)

Zadora pisze...

Dziękować, dziękować. Może anonim przyjmie jakiś przydomek, żeby móc sią podpisywać? Plissss

eee-live pisze...

No to teraz jak ktoś chce to może sobie o mnie poczytać ;) Ale co mi tam. Teraz się liczy tylko pomoc dla Ani

Anonimowy pisze...

EL, tu starzy znajomi. Tłumy tutaj nie biegają. (tzn. może i biegają, ale nie wszyscy znają polski :P) Nie ma się czego obawiać.

eee-live pisze...

Dotty ja się nie obawiam :)
Przecież to choroba i nie mam się czego wstydzić, że oboje chorujemy.

Anonimowy pisze...

Każdy coś tam ma (nie zawsze na sałe :D ).

Anonimowy pisze...

wow...ale supeeer! wymiękłam jak to przeczytałam i zobaczyłam. no to mamy sztab:)))))

annablack

eee-live pisze...

Dotty no właśnie :)
Jak ktoś chce to niech przeczyta, nie będę miała nic przeciwko temu. Przez dwa lata idzie się przyzwyczaić ;)

eee-live pisze...

Aniu to dla Ciebie :) Damy gadu popalić :)

Anonimowy pisze...

A AZ nieźle pisze to fakt. :D

eee-live pisze...

Pewnie że nieźle :) Nawet potrafi zmotywować do działania :)))

Zadora pisze...

Ale tą drużyną esema chyba przegiąłem?

carolinna pisze...

Nie przegiąłeś. Spoko loko.

eee-live pisze...

AZ dlaczego? Nieraz trzeba dosadnie, żeby dotarło np. do mnie że coś jeszcze mogę zrobić :)
Już miałam odzew na priwie :)

Anonimowy pisze...

Może Ania odpowie.

Zadora pisze...

no to zostawiam, bo już chciałem w niebyt wysłać.
Kto chce ulotką i wizytówkę wysyłam mailem. komu?
@Carol, jak tam strach? już się zmył?

Zadora pisze...

@dotty
słusznie, Ania's rules!

carolinna pisze...

jak zwykle ma wielkie oczy:)

Ja! Poproszę.

Zadora pisze...

@Carol
do ciebie poszły wczoraj z mailem do całej grupy? Nie doszły?

Anonimowy pisze...

Ja kcę wizytówkę. Jak wrócę do pracy i koniec roku rozliczeniowego będzie się zbliżał to zapytam klientów czy nie mieliby nic przeciwko przekazaniu procenta. Są zagraniczni więc nie powinno im to zrobić różnicy. (Ale who knows?)

eee-live pisze...

AZ i ja :) mam jeszcze jeden pomysł :)

Zadora pisze...

@Dotty, jak Ci wysłać? W Twoim profilu nie ma maila. U mnie w profilu jest e-mail, daj znać gdzie wysyłać.
@eee-live, zrobi się.
@Carolina, mam jeszcze raz wysłać?

carolinna pisze...

O ludzie! Oczywiście ,ze doszły. Jestem nienormalna.

I jak tu się polubić :)

Zadora pisze...

@Carol
polubić bez żadnych warunków wstępnych, z całym dobrodziejstwem inwentarza

Anonimowy pisze...

Łatwiej polubić kogoś odbiegajacego od normy niż szarego człowieka. :P
AZ masz maila.

eee-live pisze...

Dotty :D

Zadora pisze...

Wiecie, że Metaksa wczoraj popełniła forum ds Anki. Rejestrujcie się, jeśli chcecie.
http://darkzoneblackwarrior.phorum.pl

carolinna pisze...

Wiśta wio , łatwo powiedzieć :)

Zadora pisze...

eee-live
mail z załącznikami w drodze

carolinna pisze...

na temat lubienia , to było oczywiście

dotty pisze...

AZ a ja to co?

dotty pisze...

No Karolina tu nie ma takich, co by cię nie lubili. :D

carolinna pisze...

Dzięki Dotty :)

Zadora pisze...

Kto mówił, że łatwo. Ale bez tego jeszcze trudniej!
Maile poszły, jak konie po betonie a zima trzyma...beeełkot

eee-live pisze...

AZ odpowiedź poszła :)

Zadora pisze...

dotty klikaj w skrzynkę

Zadora pisze...

Zagadka - skąd kwiatuszek na wizytówce?

Anonimowy pisze...

Jeszcze nie dotarło, ale poczekam.

carolinna pisze...

właśnie miałam zapytać

dotty pisze...

Poczkaj, jeszcze nie mogę zgadywać.

carolinna pisze...

skąd?

Zadora pisze...

a jak Ania ma na nazwisko?

dotty pisze...

Jakoś nie idzie. No cóż czekam dalej.

carolinna pisze...

i ,że kwiatuszek ..... Tak?

eee-live pisze...

Dobra ja na dziś uciekam ale na forum już jestem :)

Zadora pisze...

no przecież nie będę rysował pięciu serduszek?

Zadora pisze...

takie dziecięce rymowanki u starego chłopa. Chyba czas na pampersy!

dotty pisze...

OK dzieki.

carolinna pisze...

To słodkie stary chłopie:)
Spadam oglądać Elizabeth The Golden Age. Dobranoc sie z państwem.
Było mi bardzo miło jak zawsze.

Zadora pisze...

I jeszcze żegna się trójkowo, rozrywkowo powtórkowo a siebie ma problem, żeby polubić?! Kolejny dowód na to, żeby nawet nie próbować kobiety zrozumieć.:)) Golden Age!

Zadora pisze...

Aha i tak się jakoś tutaj zakręciło, że zapomniałem o najważniejszym. Byłem dzisiaj na kawie, żeby feedback zebrać. Ulotka i wizytówki stoją od wczoraj. Paweł mówi, że ludzie czytają, pytają. Niektórzy biorą wizytówki. Cholera biorą, tak ze 20 dzisiaj wzięli. Uważam, że to bardzo dużo. To nie jest darmowa rolka papieru, żeby każdy brał ile się da. Raczej biorą Ci co myślą o takich sprawach poważnie. Zwłaszcza, że wokoło zatrzęsienie młodziaków rozdających wszelkiej maści ulotki komercyjne i ludzie nie biorą. A tu sobie wizytówki stoją, nikt specjalnie nie namawia a oni sami sięgają po nie do wizytownika i siup do portfela żeby była pod ręką jak zajdzie potrzeba. :DDD

dotty pisze...

Bardzo dobry pomysł znaczy sie.

Zadora pisze...

Zobaczymy, jeden dzień to mało na porządny feedback. A weryfikacja będzie na koncie Ani. Dopijam kawę i idę spać. Dobranoc

dotty pisze...

Oł noł. Wszyscy poszli spać. No trudno.

Zadora pisze...

Morphiusz też wstawił banerka na Swoją stronę. Bardzo fajnie.

dotty pisze...

Widziałam. Oklaski.

Blog Widget by LinkWithin