piątek, 17 października 2008

Jestem robotem spamującym?!

Wczoraj w trakcie pisania komentów na blogu Konfliktowej, w samym środku gorącej dyskusji, serwer Gazety Wyborczej zablokował dostęp z IP mojego komputera. Za szybko, za dużo dla niego było mojego pisania.
Zostałem ja wkurwiony na maksa, i ludzie po drugiej stronie, którzy nie mieli bladego pojęcia dlaczego nagle zamilkłem, a ja nie miałem żadnego sposobu, żeby przekazać im info co się stało.
Dobrze, że mam bloga na blogspocie, i Abnegat ma tutaj i parę innych osób.
Zakładajcie ludzie blogi na Gazecie Wyborczej. Nie będę wtedy u Was spamował. Z automatu!

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie denerwuj się. Nie jesteś robotem spamującym. Nic a nic w takie rzeczy nie wierzę.
Zastanawiam się jak to jest, bo mnie przestały wyświetlać się w pewnym momencie Wasze komentarze, nie mogłam więc "spamować". Ciekawe, czy jest to ustawiona opcja? Myślałam, że łącza siadają.
maria

Zadora pisze...

Normalnie tak się wczoraj zagotowałem, że pokrywka mi skakała od nadmiaru pary. Nadal GW mnie nie dopuszcza. Wysłałem im kilka maili ale walą w rogi.:))
@Maria na Twoje wczorajsze pytanie jest odpowiedz w tekście pod zdjęciem z kawą. Przeszło w stan permanentny. :D

Anonimowy pisze...

pOSTANAWIAM NINIEJSZYM DLA ROZRYWKI PRZECZYTAĆ CAŁEGO BLOGA(nie będę poprawiać).Duużo dowiem się o Tobie. Bój się
maria

Zadora pisze...

u welcome, jakbym się bał to bym go nie pisał.

Zadora pisze...

feel free for commenting any post, any place :D

abnegat.ltd pisze...

Dopiero dzisiaj sie zorientowalem ze Cie zatluklo ;)Nic sie nie przejmuj- za kilka dni prowider Ci zmieni IP i sie GW bedzie moglo w ucho cmoknac.
Mozna skorzystac z proxy- nigdy nie musialem wiec wiem jedynie ze mozliwosc istnieje ale nie wiem technicznie - jak.
Pamietaj, w naszym wieku skoki cisnienia sa niebezpieczne dla otoczenia :DDD

eee-live pisze...

Agregat to ja może zacznę pisać jednym palcem :) bo też pomyślą, że spamuję :) A Ty nie jesteś robotem spamującym. Może ich zazdrość zżera, że u Konfliktowej tyle komentów ;)

A tak poza tym wiesz my zawsze możemy się przenieść do Ciebie, przynajmniej dopóki Cię nie odblokują :D

Cholera zagotowałam się, że musiałam pół wpisu poprawić, bo błędów było masa ;(

eee-live pisze...

A swoją drogą to nawet po godzinie notki widać, że nieźle się zagotowałeś :)

Ale wcale się nie dziwę. Też bym tak zareagowała :(

Anonimowy pisze...

W każdym razie, awokado zamierzam zrobić, a co, zaskoczę ich, niech nie myślą(rodzinka),że mam dwie lewe(bo tylko półtorej:)) )
Uśmiech proszę
maria
No u ciebie zanim wpiszę weryfikowane słowo, to na pewno nikt mnie za robota spamującego nie weźmie

Zadora pisze...

Dziękuję Wam wszystkim za słowa sympati. U mnie jesteście zawsze mile widziani. Gdyby nie to, że Konfliktowa stworzyła Swojego bloga i atmosferą w komentach i nie ładnie jest Was z tamtąd odciągać, rzeczywiście można przenieść się do mnie. Ale spoks, jakoś do Was wrócę, mam nadzieję. Zostańcie u Konfliktowej i zaglądajcie do mnie.
@Maria widzę, że przejęłaś się tym avokado, może znajdę jakieś zdjęcie jak ta sałatka wygląda, to ją tu wstawię. W najgorszym wypadku zrobię fotkę zdjęcia w kiążce, choć wygląda troszke inaczej niż jak ja robię.

Anonimowy pisze...

Nie masz co sobie podnosić ciśnienia, bo takie rzeczy dzieją się z automatu. Na serwerze ustawione są opcje i samo ustrojstwo to robi. Nikt nie był złośliwy, ani też nie obserwował kogo tu by usunąć. Nie wiem co będzie dalej, ale to co napisałam na początku to 100% . Zastanawiam się tylko co zrobić, aby nie powtórzyła się powtórka z rozrywki? Komputer pewnie nie zareagowałby się na opisywane przez Ciebie specjały( w przeciwieństwie do nas).
No rozchmurz się już, przecież to tylko zabawa.
Maria
A przepis na zapiekanki koniecznie muszę mieć, please

abnegat.ltd pisze...

Nic sie nie denerwujcie, sprawa sama sie rozwiaze. Nie mamy stalych IP - bo dostawcy dbaja zebysmy sobie tanio jakiegos serwera w domu nie postawili. Czyli za jakis czas zmienia nam IP (moj przecietnie co 2 tygodnie).
A zawsze na ciasteczka mozna zagladnac do Agregata. Moze jakies multimedialne postawi?

PS. Publikuje ten post symultanicznie na obu blogach zainteresowanych :)

Zadora pisze...

@Maria
Dobra popełnię posta kulinarnego, ale nie mam do niego żadnych zdjęć.
Będę przynudzał pisemnie. Zapiekanki są najprostsze na świecie i się uśmiejecie jak je opiszę. Ale wypróbowane i znikały w gardłach moich przyjaciół szybciej niż myślałem.
Koment tuba do GW nadal nie jest drożna. Zanosi się na długie czekanie. Weekend idzie.

Blog Widget by LinkWithin