środa, 8 października 2008

Mr Wrong

7 komentarzy:

abnegat.ltd pisze...

Kalifornia??!?

Zadora pisze...

FETA 2008 festiwal teatrów ulicznych Gdańsk, teatr z Kopenhagi.

Zadora pisze...

Ale podoba mi się Twoja sugestia :DD

Anonimowy pisze...

ech Wy

i czemuż nie pozwoliliście mi wierzyć, że to prawdziwe jest?

już miałam o nich kilka opowieści


chuligani

gaudia

Zadora pisze...

Gaudia wybieraj do woli wg klasyfikacji góralskiej: scyro prawda, tys prawda, gówno prawda.
Jak dla mnie to bardzo prawdziwie to pokazali. Widać bogate doświadczenie i zmysł obserwacji :)) Twoje opowieści to pewnie tys prawda.

Anonimowy pisze...

Wybieram "gówno prawda" :)

a Ty zerknij w post i komenty niżej

gaudia

Anonimowy pisze...

Nie zaglądałam tu kilka dni i przegapiłanm zproszenie na robaka.
Oczywiście,że zjem wszystko, co zrobisz,tylko te większe robale proszę mi pokroić na kawałki,bo w całości mi nie idą.
Spektakl musiał być świetny,znów żałuję,że nie widziałam!

Blog Widget by LinkWithin