czwartek, 27 listopada 2008

Paulina

Paulina jest pierwszym stałym gościem w Coffee Express, który zgodził się na wykonanie zdjęć z kawowym tematem. Mogę od siebie powiedzieć, że ułatwiała mi wręcz robieie zdjęć tak pięknie się uśmiechała zachowując się naturalnie, młodzieńczo i radośnie. A jaki świat jest mały wyszło na koniec, kiedy się okazało, że jest...bratanicą mojego kolegi z klasy.
Paulina tak sama się przedstawiła w odpowiedzi na malutką kawową ankietę:
Twoje imię:
Paulina.
Twoje zajęcie:
Studiuję zaocznie i pracuję.
Twój ulubiony kolor:
Niebieski.
Twój ulubiony ubiór:
Wygodne ciuchy w których czuję się dobrze.
_
Od jak dawna pijesz kawę?:
Od 5 lat.
Kawa czarna czy biała?:
Biała.
Czy tylko kawa z expresu czy pijasz też „napój kawowy np. z rozpuszczalnej”?:
Piję również kawy rozpuszczalne jeśli nie ma w pobliżu ekspresu do kawy.
Ile kaw wypijasz dziennie?:
Około 5-6 kaw.
Ile napojów kawowych wypijasz dziennie?:
-
Jaka muzyka pasuje do kawy?:
Spokojna muzyka.
_
Przychodzę do Coffe Express od:
Do Coffee Express przychodzę od kiedy powstało.
W Coffee Express zamawiam zwykle:
Zawsze i wyłącznie latte.
W Coffee Express podoba mi się:
Wszystko.
W Cooffee Express nie podoba mi się:
Nie ma nic co mogłoby mi się nie podobać.
Chciałbym/Chciałabym, żeby w Coffee Express było:
Mały kameralny salonik, żeby można było usiąść na chwilkę z kawą i delektować się jej smakiem.
_
Galeria pozostałych zdjęć Pauliny z pierwszej sesji portretu stałych gości Coffee Express TUTAJ
Oczywiście wybrane zdjęcie w dużym formacie 30 x 40 cm trafi najpóźniej jutro na witrynę Coffee Express. Zapraszam na kawę i żeby obejrzeć zdjęcie w odpowiedniej do tego wielkości. :D
_
A kawa wg naukowców to niezwykle przyjemna dostawa antyoxydantów!
Kawa jest zdrowa!

42 komentarze:

abnegat.ltd pisze...

Moje typy: 1,5, i 41 (ale jakby go tez przeniesc w B&W...)

Cool.

eee-live pisze...

Agregat to widzę że zaczynasz wdrażać w życie plany :) Tak trzymać.
Na zdjęciach widać że oboje się świetnie bawiliście :)
Nie podejmę się jednak wyboru najlepszego zdjęcia :)

Zadora pisze...

@Abnegat
WatchDog Ci odpuścił?
@eee-live
cały czas do przodu, ciągle naprzód.
Przeciwność losu to szansa w przebraniu a siła to stan umysłu! :D

Zadora pisze...

nr 1 lub nr 2 są przygotowane do wywieszenia w witrynie. I bądz tu chłopie mądry i wybierz! Oba wydrukowane 30x40 aba chciałoby się a trzeba jedno. Hmmm...grrrr!
Trzeba jeszcze jakieś oświetlenie bezpośrednie wykombinować bo za słabo się eksponują na tle oświetlonego wntrza.

kiciaf pisze...

Uśmiech Julii Roberts... :)

eee-live pisze...

Agregat gdzieś już czytałam to o przeciwnościach losu :) Chyba muszę wziąć to do siebie :)

Zadora pisze...

eee-live
z dużym prawdopodobieństwem możesz założyć, że czytałaś to u mnie. Nie pierwszy raz to cytuję i mam to wpisane w motto w profilu. Ale chętnie tym mottem się podzielę. Niech się upowszechnia! :)))

eee-live pisze...

A wiesz że pewnie masz rację :) Może być że u Ciebie to czytałam :) Może sobie przywłaszczę Twoje motto okaże się 17 grudnia czy będzie potrzebne :)

abnegat.ltd pisze...

Agregat, nie wiem... Klinalem i zamiast ostrzezenia o rozstrzelaniu i zjedzeniu zywcem pokazaly sie zdjecia. Moze sie im cos zepsulo??? Oby jak najdluzej...

eee-live pisze...

Abnegat może całą sieć dziś kopnęło :) bo ja przez jakiś czas jak chciała otworzyć jakąkolwiek stronę to otwierała mi się strona GOOGLE :( Aż nerwa złapałam ;)

abnegat.ltd pisze...

Co jest nie tak. Probuje wejsc do Hoko - i caly czas mam serwer error. Albo cos padlo - albom zbanowan za durne komenta :D

eee-live pisze...

To też dzisiaj miałam ;) Pomogło wyłączenie i włączenie komputera :) albo to był tylko zbieg okoliczności ;)
To wy się bawcie a ja powoli szykuję się do pracy. Ale ponieważ po zimie zostały tylko kałuże to jadę rowerem więc ma jeszcze 20 minut :)

Zadora pisze...

u nas też wyłącznie Kałużewo Dolne, łącznie z tą największą, zn. zatoką gd.

carolinna pisze...

zaglądam tu i zaglądam i..... Jaka ona piękna ta Paulina :)
Uchwyciłes najlepsze.

Zadora pisze...

@carolinna
ty też uchwyciłaś dzisiaj najlepsze na Swoim blogu! Yes! :D

abnegat.ltd pisze...

A gdzie?

Zadora pisze...

a tu:
http://ucaroliny.blox.pl/html

Anonimowy pisze...

Stawiam na no 1

Zadora pisze...

:))) krótko i węzłowato :D

Anonimowy pisze...

Grzerorrz ( jak pisali do Ciebie kiedyś Szwajcarzy ) do roboty! książki o ogrodach czekają!

Zadora pisze...

Mundi, ty mnie to politycznie nie kołój...bo chyjaś głowa spadnie! :D

Anonimowy pisze...

Poczytałam, pooglądałam (zaległości). Jak zwykle chic.

Zadora pisze...

@dotty
widziałem oba komenty, spoks bloger powiadamia na e-mail jak pojawia się nowy koment, gdziekolwiek na moim blogu

abnegat.ltd pisze...

A patrz Pan... To tak to sie robi... Zaraza z ta technologia ;D

Anonimowy pisze...

Piękna modelka. Czuję, że obroty Kawy na Kółkach wzrosną, jak takie piękne zdjęcia zawisną.
maria

Anonimowy pisze...

Witaj Dotty. Brakowało Ciebie. Nikt nie mówił czy przekręcił się mój berecik.
Dobrze,że nic nie wiedziałam, bo zaraz udałabym się na poszukiwanie miłej Dorotki(?), lat.... w szpitalach okolicznych.
Naraziłabym się tym sposobem na tragiczne zejście z rąk chorej w czasie ataku furii :))
maria

Anonimowy pisze...

A wiesz, że czarno-białe zdjęcia są lepsze niż kolor. Czasami asceza popłaca.
maria

Zadora pisze...

@maria
to zależy od zdjęcia, kadru, kolorów w kadrze itd. Niektóre zdjęcia bez koloru nie istnieją jak np to http://agregat-zadora.blogspot.com/2008/07/heat.html
Kawa na kółkach w kolorach jest bardzo stonowana, bez dużych kontrastów, smochód złamana biel, tu kolory wyraónie nie zagrają chyba, że będą to niebieskie oczy modelki.

Anonimowy pisze...

Przepraszam Dotty, ale dopiero doczytałam co to jest Turreta zespół, może znowu coś powiedziałam, co mogłoby Ciebie zranić.
Naprawdę gadam głupoty, bo ten typ tak ma.
maria

Anonimowy pisze...

A-Z ta strona co podałeś w moim komp nie istnieje(?)
maria

Anonimowy pisze...

Otworzyło się. Zdjęcia, które wybrałeś, też najbardziej mi się podobają. Oba piękne.
maria

Anonimowy pisze...

A-Z na zdjęciach się nie znam. To kolorowe do mnie nie przemawia.
Te ostatnie,są świetne, fajna dziewczynka.Do tego wydobyłeś z niej wszystko co najpiękniejsze( tak mi się wydaje)
maria

Anonimowy pisze...

Maria ja Turreta nie mam (nic i o tym nie wiadomo póki co :P).
Prawdopodobna diagnoza to - pląsawica Sydenhama w przebiegu krztuśca. Brzmi jak - UFO właśnie wylądowało (niektórzy o tym słyszeli ale nikt tego nie widział). Nie zmienia to faktu, że z neurologicznych chorób na pewno nie zdarzy mi się śmiać (do tej pory też się nie zdarzało, ale co tu mówić wtedy niewiele jeszcze widziałam).

Zadora pisze...

Jak napisałaś o tym pierwszy raz to się przestraszyłem, że to pląsawica Huntingtona (taki mądry jestem bo się dokształciłem w necie). Nie wiedziałem, że są różne i ta Twoja pląsawica Sydenhama jeśli w ogóle ją masz przechodzi samoistnie. W czasie pracy w szpitalu psychiatrycznym (pisałem kiedyś) mieliśmy pacjenta z pląsawicą. Matko, jak on się mordował.

Anonimowy pisze...

Wogóle to jednak jakąś mam, oraz mam też koklusz, teraz czekam na badania w kieruknu chorób autoimmuno, ale razem z lekarzami zaparliśmy się i nic więcej się nie spodziewamy.

Zadora pisze...

trzymam kciuki! :)))

Zadora pisze...

@dotty
a pisałaś kilka razy gdzieś w komentach, że turbo kaszel Cię męczy od kilku miesięcy. Tak długo się nie dało zdiagnozować?

Anonimowy pisze...

Tamten kaszel od ok. 2 lat raczej prawie na pewno nie ma z tym związku (będę musiała znaleźć co to jeśli po ok. 3 miesiącach dalej będzie (przez ten czas to wiadomo -krztusiec).

Anonimowy pisze...

Odpowiadając na pytanie - pewnie się nie dało. Nie mam żalu. Ale od kogoś usłyszałam, że to ostrzeżenie i jeśli czuję, że coś jest ewidentnie nie tak to mam nie dać sobie wmówić, że jest ok. Przede mną ciężka próba przeistoczenia sie w hipochondryczkę (chociaż po pląsawicy to ponoć jest z tym łatwiej :P).

Zadora pisze...

przewlekły 2 letni kaszel, niediagnozowany i nieleczony to raczej przeciwieństwo hipochondrii. Czy to można nazwać hiperchondrią? :))

dotty pisze...

Noł, jest to przekonanie, że jak pogrzebią to pewno coś znajdą. W przypadku tego kaszlu to peferuję astmę kaszlową (nie, nie kcę nawet tego ale jak już coś musi być).

Zadora pisze...

lepiej, żeby się cofło i będzie!

Blog Widget by LinkWithin