czwartek, 27 listopada 2008

Zapętlamy

No i zapętlamy bo i Abnegat i Morphiusz przyłączyli się do akcji blogerowej w sprawie prośby Anki o pomoc. Ja to taki politechniczniak jestem ale oni nie dość, że blogerzy to do tego obaj Lekarze najprawdziwsi i praktykujący (a nie udawani jak w reklamie - biały fartuch i twarz "bardzo znanego aktora").
No kto się oprze autorytetowi prawdziwego lekarskiego, białego fartucha?
Chyba tylko skarbówka.
Ale jak damy pieniądze po legalu to oni mogą się wypchać!
Jak lekarze się w to włączają to chyba chłopaki wiedzą co czynią nie?
I dziewczyny lekarki też się włączyły, znaczy Ani mama La mamma dottoressa ze swojego bloga woła "To ja, to ja, widzisz wołam Ciebie ja Oka..."
A wszystko zaczęło się od przyjaciółi Anki występującej pod pseudo "nie-codzienna".
Dobrze się dziewczyna nazywa, pasuje jak ulał :D
I dobrze się spisała, nie ma co gadać! Brawo, po trzykroć brawo!
Ciekawe czy będę tu mógł podać kolejne adresy blogów "zapętlonych" z Anką?

6 komentarzy:

abnegat.ltd pisze...

Teraz czas na prace na niwie :) Czyli wydrukowac pare kartek z namiarami konta i rozdac po rodzinie.

Zadora pisze...

Kawa na Kółkach chce wywiesić w witrynie na wysokości oczu klientów jak stoją i czekają aż kawa się zrobi. Superaśnie

eee-live pisze...

Chłopaki i ja włączam się w akcję pomocy Ani. Mam już pomysł i plan a nawet zaczęłam wdrażać jego realizację :) Mam tylko jeden mały problem ale dam sobie z nim radę :) Muszę tylko napisać u Ani co to za pomysł i mieć jej zgodę.

Zadora pisze...

eee-live
SUPER!

eee-live pisze...

Agregat super będzie jak Ania wyrazi zgodę :)

Zadora pisze...

Nie wiem skąd się wziął termin 1 marcaodnośnie 1% z podatku dochodowego?
Osoby prywatne i firmy mają obowiązek złożyć zeznania podatkowe do 30
kwietnia.
Tylko te nieliczne firmy które są na ryczałcie mają ten obowiązek do 30 stycznia.

Blog Widget by LinkWithin