niedziela, 30 listopada 2008

Naturszczyk



Facet wyszedł zza węgła i jak tylko nas zobaczył z aparatami, zaczął do nas wołać: " Mnie fotografujcie, tylko mnie. Ja najbardziej naturalny naturszczyk jestem w całej okolicy"
Troszę chyba był pod wpływem, ale bardzo nieznacznie. Jak Pytia pod wpływem substancji toksycznej w krwiobiegu, rzucił nam słowa prawdy.
Chciałbym w fotografii zostać takim najbardziej naturalnym naturszczykiem.
Wystarczy jednak się rozejrzeć, żeby zobaczyć jak wielu najbardziej "nienaturalnych naturszczyków" jest wszędzie dokoła w każdej dziedzinie. I w dziedzinie życia też.

29 komentarzy:

dotty pisze...

:P To nie ten od traktora? Dobrze, że tylko taczką powozi. Nic nikomu nie będzie.

eee-live pisze...

Gościu jest jaki jest i się tego nie wstydzi, nie zgrywa na kogoś kim nie jest. To się ceni, bo coraz rzadziej się to zdarza.

Zadora pisze...

@eee-live
W sam środek tarczy trafiłaś!
Nie zgrywać się na kogoś kim się nie jest!

eee-live pisze...

Agregat chyba mamy podobny pogląd na życie, bo coś ostatnio jak pisze co myślę to trafiam w to co chciałeś przekazać ;)

A tak poza tym to chciałam jeszcze raz podziękować za zdjęcie :) Mąż wczoraj nie mógł się napatrzeć. I powiedział "JEDZIEMY TAM" :)

dotty pisze...

Ooo, to dokąd ta wycieczka? (małż juz się zgodził więc dalej pójdzie gładko).

eee-live pisze...

Dotty wpis z 1 października :) Masz tam fotkę ;) a na końcu napisane co to jest.

Zadora pisze...

Schronisko na Samotni, Karkonosze

Zadora pisze...

http://www.samotnia.com.pl/

dotty pisze...

Tam mnie jeszcze nie było. Ale kiedyś się wybiorę.

eee-live pisze...

Dotty ja toże

abnegat.ltd pisze...

Kurczez - podobny! Ale rejon calkiem nie ten... Chyba, ze jestes na wczasach na poludniu i zdjecia tambylcom robisz. Bo czapeczke okrutnie po goralsku ma na czolko wcisnieta ;D

Zadora pisze...

To warmiak spod Lidzbarka Warmińskiego, zdjęcia strzelone we wrześniu na warsztatach.
Abnegat
a Ty z jakiej okolisy w sumie jesteś, tak z dokładnością do 10 km?

Zadora pisze...

@Dotty
Ty się nam chyba urwałaś do szpitala, jak padła propozycja dla aktywnych forumowiczów komentów Agregata, żeby zdjęcie sobie wybrać, to ja wydrukuję i wyślę. Jak chcesz dla Ciebie propozycja jest nadal otwarta a wybór masz troszkę większy. Ale jak nie chcesz też się nie obrażę ;)))

dotty pisze...

Sweet, ale nie. Może być? Naprawdę bardzo bardzo dziekuję za dobre chęci (a ja kurcze taka niewdzięczna jestem).

Zadora pisze...

Spoks :))

Zadora pisze...

Ty mi tu nie ściemniaj z tą niewdzięcznością. To normalna propozycja była a nie obligo-szantażyk emocjonalny. ;D

abnegat.ltd pisze...

Znaczy - w Polsce?

dotty pisze...

Tak Abi reflektujesz? :)

abnegat.ltd pisze...

Kurcze, Dotty, zgubilem sie...

dotty pisze...

No ja też myslałam że się o planowaną wyciekę w Kakonosze pytałeś. :D A o co chodziło z tą Polską??

dotty pisze...

Martwisz się, że poczta do UK nie dotrze??

dotty pisze...

Ktoś nie miał spac? ;) BTW?

abnegat.ltd pisze...

A pytal o okolice ;)

W Englandzie to ja jestem north-east.
A w Polsce okolice New Market ;D

A z tym spaniem to ide ide i dojsc nie moge.

dotty pisze...

Że New Market to bylo dla mnie oczywiste - Gorce.

Anonimowy pisze...

jaki super koleś. no i świetne zdjęcia, Greg:)

annablack

Nomad_FH pisze...

Ha swietne zdjecia :D A i takowe historyje nie raz się mialo. Właśnie poddałeś mi pomysł na notkę :D

Zadora pisze...

Ha miło Nomad, po starych postach wędrujesz.

Ogrody Gdańsk pisze...

Fajna taczka

maciek m pisze...

próba filta antyspamowego. Ciekawe czy ten Pan by się przebił przez filtr

Blog Widget by LinkWithin