sobota, 29 listopada 2008

Tłok


Monotematyczny się powoli robię, ale co mam poradzić na to, że jak idę do miasta to muszę (imperatyw wewnętrzny) kawę tam wypić i do tego sporo ostatnio spraw się dzieje z tym miejscem związanych. Fota Pauliny już wisi ale mamy tam problem, żeby ją oświetlić i wyeksponować. Nie wychodzi nam to narazie. Paulina dzisiaj przyprowadziła koleżanki, żeby pokazać. Kurcze jak mi miło.
Mam umówione 2 kolejne osoby. Jedną panią jak dobrze pójdzie będę focił we wtorek i pana, który najpierw poprosił o kontakt do mnie.
Sami powiedzcie czy to nie jest jakieś szczególne miejsce. W sieciówach kawowych np. w centrach handlowych albo w mieście, można wejść, usiąść, ciepło jest. A jak ludzie widzą kogoś przed ladą kto zamawia to dają z buta dalej, żeby nie stać i nie czekać.
A tutaj w Coffee Express ciemno już się robi, wiatr wieje, ręce grabieją, o przytulnej kanapie nie ma mowy a ludzie jak za dawnych czasów w kolejkę potrafią się nawet ustawić i poczekać z uśmiechem na ustach na kawkę. Kawa Na Kółkach ledwie nadąża z podawaniem a wierzcie mi, tam się gruch nie obija, wszystko w tempo idzie! A ceny! Espresso - 3,30, cappucino - 5, latte - 5,5.
Czy ja jakiś e-marketing robię? A nawet jeśli to zasłużenie i we własnym imieniu.

9 komentarzy:

carolinna pisze...

niezaprzeczalnie miejsce jest szczególne.

dotty pisze...

Hehe, już się sami klienci o ciebie pytają.

kiciaf pisze...

a pokażesz jak jest wyeksponowane twoje foto? :)

abnegat.ltd pisze...

AD 2018, wyjatki z "Time":

Time: Jak to sie wszystko zaczelo?
Agrgat: Moja pierwsza publiczna wystawa zostala zorganizowana w Kawie Na Kolkach.
T: Ta slynna galeria w Gdansku?
A: O tak, teraz jest to potezne centrum gdzie wystawiane sa prace z calego swiata. Ale w czasach gdy zaczynalismy, byla to malutka budka w ktorej mozna bylo kupic doskonala kawe...
T: Raz jeszcze gratulujemy Photo World Award i zyczymy dalszych sukcesow
A: :)

Zadora pisze...

@kiciaf
no właśnie na razie wygląda kiepsko, nie możemy dobrać oświetlenia. Bez oświetlenia ginie na tle mocno oświetlonego wnętrza a do tego po zmroku cała okolica jest oświetlona przedziwnym światłem wielkoformatowej reklamy, która jest na przeciwko i miga jak choimka i to cholernie mocno. Troszkę możesz zobaczyć w albumie Pauliny (zdj. 44,45,51) w tle poprzednie foto powieszone na zajawkę, tyle że na fotach Pauliny tło celowo jest nieostre.
@dotty
to nie tak. Paweł go namawiał ale gość chce pewnie najpier mnie zobaczyć zanim sięzgodzi. I słusznie, nie mam nic przeciw temu.

Zadora pisze...

@Abnegat
Ty sobie jaja robisz z amatora! :D

dotty pisze...

No to zmontuj jakieś oświetlenie. No dobra za namową, ale prawie się zgodził a to już coś.

abnegat.ltd pisze...

Podswietl od tylu albo zainwestuj w elektroniczna ramke.

Anonimowy pisze...

Ja proponuję reflektorek na foto
Zawsze byłam zdania, że 1+1 to zwykle jest więcej niż 2
Świetnie, cieszę się. Abnegat ma rację. Jeszcze trochę a będziemy się chwalić, że ten słynny fotograf to przyjaciel :)) z internetu. Niechby tak było. Sprawi mi to radość.
Przecież jesteśmy w okresie precyzowania życzeń do Sw Mikołaja.
A później tylko zostanie spełnianie życzeń
maria

Blog Widget by LinkWithin