środa, 12 listopada 2008

Pomysł

Dzisiaj widziałem się z CEO "KnK" i przedstawiłem jej swój pomysł na jej propozycję. Wydaje mi się, że mogło jej się spodobać. Oczywiście, jeszcze od wielu czynników zależy czy się uda, ale jest zielone światło i trzeba się przymierzyć.
Mogę więc też zdradzić go już tutaj i może zechcecie napisać co o tym myślicie. Wiem, że może większość z Was nie zna tego miejsca ale to może i dobrze. Bardziej wyabstrahowani macie czysty umysł, żeby powiedzieć co myślicie i czy to byłoby dla Was interesujące.
Taka mała ankieta z jednym, zupełnie otwartym pytaniem.
Pomysł jest na galerię portretu stałych gości Coffee Express. Jedno duże zdjęcie np. 30x40 cm z portretem, zmieniane np. raz na 2 tygodnie. Z kawą w dłoni albo bez. Raczej w tym miejscu i w zastanym świetle.
Motywy, które mną kierowały:
1. To musi być spójne z miejscem, w jego estetyce i klimacie,
2. Raczej projekt niż swobodny wybór zdjęć,
3. Może też jako forma promocji miejsca i sygnału zwrotnego do stałych klientów, że są zauważani i doceniani.
4. Coś co będzie przyciągać wzrok, nie kilka mniejszych zdjęć.
Będę potrzebował pomocy Pawła. On nacodzień na pierwszej linii wie kto najczęściej przychodzi i może zrobić wstępne rozpoznanie bojem. Jeśli uda się kogoś przekonać, wsuniemy stopę w drzwi i łatwiej będzie namówić kolejne osoby. Oczywiście po odbitce dla fotografowanych z podziękowaniami.
CEO"KnK" zrobiła od razu próbę i zapytała stałą klientkę czy zechce ze mną porozmawiać o projekcie, który mamy. Dziewczyna nam odmówiła, bo...jest trenerką barystów u konkurencji (sieciowa kawa) a tu przychodzi napić się dobrej kawy!!! Ale gdyby jej szef zobaczył tu jej portret to miałyby przerąbane! Niezły strzał, co!
Napiszcie co myślicie o pomyśle.

12 komentarzy:

abnegat.ltd pisze...

Przemysl to pojedyncze zdjecie. Moim zdaniem lepiej zagra zbior albo kolaz.

carolinna pisze...

Mnie też sie wydaje, że więcej zdjęć lepiej będzie grało. Istotne jest to, jak będą wkomponowane w całość, ile tam jest miejsca i takie tam scenograficzne szczegóły. Ale Ty wiesz najlepiej. Trudno oceniać jak sie nie widziało.

eee-live pisze...

Agregat właśnie szkopuł tkwi w tym że nie wiemy ile tam masz miejsca :)
Ale jak mało to może faktycznie jedno zdjęcie, a jak trochę więcej to zgadzam się z Abnegatem że jakiś zbiór byłby lepszy. Patrzę na to z punktu widzenia turysty. Który przyjdzie napić się dobrej kawy i przy okazji obejrzy zdjęcia :)

Zadora pisze...

Miejsca jest mało, bo to przecież wotryna, przez którą klienci zaglądają do środka. Nie mogę zająć więcej niż te 40x50 cm i jedno zdjęcie 30x40 w oprawie myślę, że będzie OK.

Anonimowy pisze...

Dla mnie zdecydowanie lepszym pomysłem jest temat i grupa zdjęć tenże opisująca. Wprawdzie wtedy będą mniejsze formaty, ale między nimi da się zajrzeć do środka.
Można zapożyczyć tytuł powiedzmy: Moje widzenie świata, lub bardziej patetycznie Świat wokół nas.
Ograniczanie się do bywalców kafejki, choć jest snobistyczne, może spowodować nieprzewidziane konsekwencje( czego próbka miała miejsce).
maria
Koniecznym również dla mnie wydaje się podpis( uwiarygadnia, choć naraża na stres).
W razie potrzeby pogłaskam po główce(tylko nie krzycz nie dotykać), wspomogę dobrym słowem.

Anonimowy pisze...

Tytuł zresztą nie jest obowiązkowy, najlepiej sam wymyśl.Zresztą sam obmyśl wszystko. Koniecznie jednak łap okazję. Nigdy nie wiadomo co z tego może się wykluć, zwłaszcza, że kawa dobra :)
maria

eee-live pisze...

A-Z jak będziesz miał chwilkę czasu to proszę prześlij mi na adres eee-live@gazeta.pl zdjęcie widoczku z 1 października :)

Zadora pisze...

chodziło mi bardziej o odbitki ale nie chcę nikogo demaskować i odzierać z anonimowości. Samemu mi też na tym zależy na forum publicznym.
eee-live
oczywiście przyślę ale jeśli chcesz odbitkę, podaj mi na maila jakikolwiek adres skąd możesz odebrać przesyłkę, nawet adres splepu gdzie masz kumpelkę, lub babci szwagra komendanta OSP :))

Zadora pisze...

Schronisko na Samotni pszePani eee-live? Załatwię, ale trochą potem OK?

eee-live pisze...

A-Z tak :) wzięło mnie na widoki :D Nie ma sprawy później podam ci mailem adres. I to nie będzie adres komendanta OSP :)))

eee-live pisze...

A-Z doszło? :))))

Zadora pisze...

Abnegat swoje wybrane zdjęcie dostał w mailu.
Carolinny zdjęcie jest już wydrukowane i czeka na wysyłkę.
Eee-live wybrane wydrukuję na początku tygodnia i też pójdzie.
Więcej życzeń jeszcze nie było, ale jeśli cokolwiek się pojawi to będę mógł się tym zająć (z przyczyn ode mnie niezależnych) dopiero w przyszłym tygodniu.

Blog Widget by LinkWithin