poniedziałek, 22 września 2008

08.09.19-21 Warsztaty


Warsztaty fotograficzne w Lidzbarku Warmińskim zorganizowane przez fotografów:
Pawła Kosickiego z Poznania i
Darka Gdańca z Gdańska
odbyły się w ostatni weekend
Zrozumiałe Darku, że dużo pracy z przygotowaniami i w trakcie trwania warsztatów, mogło przyprawić o ból głowy. Ale efekt z mojego punktu widzenia był super. Ci uczestnicy, z którymi o tym rozmawiałem, są tego samego zdania.
Paweł i Darek - bardzo dziękuję!
To były pierwsze moje warsztaty fotograficzne. Zostałem "rozdziewiczony". Obawy rozproszone. Ego przetrwało. Moje amatorskie pstrykanie weszło w kolejny etap. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Ja odczuwam po tych warsztatach wilczy głód.
Mam nadzieję, że na tym się nie skończy i sami organizatorzy nabrali apetytu na takie działania. Potrzebny feedback od nas, uczestników. Na mnie mogą liczyć jeśli będzie to dla mnie osiągalne.
Będzie prawdopodobnie jakaś prezentacja prac z warsztatów w internecie. Chwilę to Pawłowi i Darkowi zajmie. Na pewno zwrócę na to uwagę na blogu, jak tylko będzie do oglądania w sieci.
Jeszcze raz zachęcam do odwiedzin blogów fotograficznych:
jak i ich galerii internetowych:
http://www.pawelkosicki.com,
U Darka można też kupić 2 jego ostatnie albumy (linki na jego stronie i blogu - można przeglądać i kupić on line).

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Allle Ci dobrze... Moze w przyszlym roku mi sie uda... Czy moglbys napisac co robiliscie na warsztatach? Architektura czy ogolnie- tematy wszystkie?
Pozdrawiam
Abnegat.ltd

Zadora pisze...

Spoks, jeszcze parę postów na ten temat na pewno zrobię. Zapraszam do czytania. A jeśli chcesz dołączyć do kolejnych warsztatów, czy w inny sposób to chłopaki podają swoje e-maile, będą zamieszczać info itd. Każdy może się zgłosić - naprawdę. Tym razem było bardziej pod kątem portretu, światła/cienia i super programiku Lightroom. O niebo prostszy i bardzo intuicyjny w katalogowaniu zdjęć, cyfrowej ciemni, robieniu prezentacji i galerii do netu, drukowaniu niż np Photoshop (brrr). Ja go używam od kilku miesięcy i nie chcę słyszeć o innym programie. Każdy znalazł coś dla siebie na warsztatach, ze zdjęciami architektury też. Dużo robienia zdjęć, wspólne omawianie i analiza. Fajnie było. Chłopaki chyba myślą też o jakiś plenerach, ale nie będę wychodził przed prowadzącego :))

Anonimowy pisze...

Grzegorzu, bardzo Ci dziekuje za te słowa, tak w ogóle to było mi miło Cię poznać. Mam nadzieję, że spotkamy się w podobnym gronie na niejednym jeszcze fotograficznym wieczorze przy kominku. pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Mnie dyrekcja chciała wysłać na jakiekolwiek warsztaty fotograficzne.
Potrzebny ktoś do uwieczniania wydarzeń z życia szkoły.
Wzbraniałam się.
A teraz zaczynam nabierać ochoty...

konfliktowa

Zadora pisze...

Jeśli pasją może być fotografowanie uroczystości szkolnych - why not? Tyle twarzy do portretów. Jak Ci jeszcze zasponsorują sprzęt to może Cię pociągnie. Ja też pierszy aparat cyfrowy kupiłem raptem kilka lat temu do celów zawodowych czyli do robienia dokumentacji zdjęciowej. Ale zaraz mnie pociągnęło w bok, czym bardzo się zdziwiłem. Pozytywnie.

Blog Widget by LinkWithin