piątek, 23 stycznia 2009

...bez zezwolenia


Discover Right Said Fred!

Dzisiaj dobiegł końca II etap konkursu "Blog roku 2008".
Jednocześnie nastąpił koniec udziału w nim tego bloga.
Dziękuję bardzo tym z Was, którzy wysłali SMS-a z głosem na ten blog a jednocześnie wsparli akcję pomocy dzieciom z porażeniem mózgowym.
Bardzo serdecznie Wam dziękuję!
Chciałbym dołączyć info, że zaprzyjaźniony blog Iczka dostał się do finałowej dziesiątki w swojej kategorii - Kultura. Iczek swoją drogą, pod datą 22.01.09 zamieścił ciekawy post bardzo dobrze umocowany w kontekście moich reflekcji z konkursem związanych.
Konwencja II etapu została dziwnie wybrana. Z jednej strony wsparcie dzieci w potrzebie ale i kategorie klasyfikacji pozamerytoryczne w konkursie na nomen omen najlepszy blog.
Teraz wybrany może być najlepszy ale z jak wąskiego grona.
Mam nadzieję na powodzenie Iczka, Może skusicie się i oddacie na niego głos.
A Wojciech Mann dokona własnego wyboru w tej kategorii.
Nareszcie odbędzie się klasyfikacja końcowa wg. zawartości merytorycznej a nie w konwencji sejmikowej II etapu z opcją kupowania kresek.
Bardzo jestem ciekaw jak to się będzie miało w relacji do głosowania sms-owego?

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja dodam ze smutkiem następujacy przykład. Wysyłam SMS-a z prośbą o oddanie głosu na blog Agregata, podając w treści odpowiednie numery.
Błyskawicznie otrzymuję odpowiedź: OK, nie ma sprawy. Już poszło.
A niżej zdanko: a mogłabyś podać adres tego blogu?

Ludzie jednak wciąż mnie rozczarowują :(

konfliktowa

Anonimowy pisze...

A dla mnie i tak Twój blog jest najlepszy .
I nic mnie więcej nie obchodzi!
Chyba sobie zrobię latte na to konto. Niech mi pomoże spienione mleko
maria

Zadora pisze...

Dziękuję Konfliktowa.
Dziękuję Mario.
Ale mi nie o to chodzi czy najlepszy czy nie bo po pierwsze "primo" blogi często są nieporównywalne, pisane w różnym celu i różnym założeniem i po drugie "primo" oceny zawsze subiektywne.
Chodzi tylko o zasady tego konkursu z tym głosowaniem sms- owym. Jeśli w tytule organizator deklaruje "najlepszy" to niech zrobi wysiłek i oceni, nawet jeśli to subiektywny osąd jurora, zawartość merytoryczną itd.
Ale mój udział w nim był cenny, choćby właśnie dzięki refleksjom i wnioskom, do których mnie doprowadził.

Blog Widget by LinkWithin