środa, 14 stycznia 2009

You're My Mate - Stand Up (For The Champions)


Discover Right Said Fred!

Dar Zone Black Warior przypomniała mi, robiąc przy okazji PR temu blogowi, że wczoraj zacząło się głosowanie na Blog Roku 2008. Pierwszy etap potrwa tylko do 22.01.

Zachęcam Was do wysyłania SMS-sów z głosami na mój blog.

Treść SMSa A00941 trzeba wysłać na numer telefonu 7144. Koszt 1,22 zł.

Jeśli jednak uważacie, że nie warto marnować na mnie Waszego głosu, nie rezygnujcie. Wybierzcie inny blog i zagłosujcie. Np. Anka jest tego jak najbardziej warta. Kod SMS-a na jej blog jest A00404, też do wysłania na numer 7144.

Wasze pieniądze z SMS-ów są przeznaczone na konkretny, szczytny cel i dlatego głównie warto wziąć udział w tym konkursie.

Discover Mental Theo!
Te dzieciaki, na które pójdą te pieniądze są tego warte.
To one są mistrzami.
Prawdziwymi zwycięzcami tego konkursu.

18 komentarzy:

abnegat.ltd pisze...

Ten tego - a zza granicy to jak?

Anonimowy pisze...

Abi, trza zaryzykować. Może z torbami nie pójdziesz:)
Zresztą, jaki dociekliwy się zrobiłeś .
Odnośnie wczorajszego tematu: ja tylko o swoich upodobaniach mówiłam, piję i zachwycam się wszystkim co uznam za tego warte.
Teraz już tylko zachwyt mi pozostał:)
Zasoby upodobań i szczerości wyczerpane:))
maria

Anonimowy pisze...

Za to podlizałam się smsem:)
maria

abnegat.ltd pisze...

Ryzykuje i ryzykuje i caly czas mam odpowiedz - wrong number. Tu nie o torby chodzi jeno o mozliwosc.

Anonimowy pisze...

Bo Ty pewnie smsa z kompa wysyłasz:))
maria

Zadora pisze...

Obawiam się, że ten numer może być tylko z dostępem z Polski.
Zobaczę, czy do organizatora się da napisać i spytać.
Generalnie jest zasada, że na jeden blog jeden głos z jednego numeru telefonu. Jeśli ma się wiecej numerów np. w domu można oddać więcej głosów. Nie ma za to ograniczenia co do ilości blogów na które można głosować (doczytałem się). Czyli na dowolną ilość blogów można oddać po jednym głosie na każdy.

Zadora pisze...

Dzięki bardzo za głosy

Anonimowy pisze...

No to akcja rozpoczęta!
Ojciec konfliktowej w życiu nie wysłał żadnego SMS-a. Do dzisiaj!
Myślę, jakby tu zindoktrynować dziatwę szkolną. Ostatecznie trwa przeciez wystawianie ocen ;)

konfliktowa :)

Zadora pisze...

Wysłałem pytanie do organizatorów o głosowanie z zagranicy. Poczekajmy na odpowiedz.
Ale myślę, że ten numer 7144 jest tylko na terenie Polski. Wpłaty z tych SMS-ów idą na dzieci z porażeniem mózgowym i możliwość wdzwaniania jest pewnie ograniczona tym aspektem
Zobaczymy co i kiedy odpowiedzą.
Możesz zawsze Abi poprosić bliskich i znajomych w Polsce, żeby wysłali takie SMS-y na numery blogów, które chcesz obstawić. :)))

Zadora pisze...

Konfliktowa
wielka jesteś. Im więcej numerów telefonów wokoło, to z każdego jeden SMS jest liczony jako głos ważny. Tato ma komórkę???

Zadora pisze...

Mam nadzieję, że te moje żarty muzyczne w temacie Was też bawią?

Anonimowy pisze...

Na razie indoktrynuję akademik pewnej politechniki i pewnego uniwersytetu. Mam nadzieję, że siostrzeńcy nie zawiodą.

konfliktowa

Anonimowy pisze...

Ojciec ma komórkę, ale twierdzi, ze poważni ludzie nie esemesują.

konfliktowa

Zadora pisze...

robi sią poważnie...akademicko!

Zadora pisze...

Abi
niestety tak jak przypuszczałe. Taka jest odpowiedz redakcji konkursu:
"Szanowny Panie,

Osoby przebywające poza granicami Polski mogą oddawać swoje głosy tylko
wtedy, gdy posiadają numer telefonu dowolnego polskiego operatora. Wówczas
głosują dokładnie tak samo jak osoby z Polski. Jeżeli zaś nie posiadają
numeru telefonu polskiego operatora, to niestety nie mogą oddawać głosów w
Konkursie.

Pozdrawiamy,
Redakcja blogroku.pl"

abnegat.ltd pisze...

Sprawdze moje stare simy - moze jeszcze nie zdezaktywowaly ;)

Jak sms-y przejda - nie omieszkam sie pochwalic ;)

Anonimowy pisze...

:) głosujemy głosujemy:) Greg

annablackbarded

Anonimowy pisze...

dlaczego słówko weryfikacyjne mi się do nick wrzuciło, hę?

annablack- żadne barded;)

Blog Widget by LinkWithin