sobota, 17 stycznia 2009

Dzielnia


Discover Black Strobe!


Na dzielni agregacja przebiega fazowo. O właściwą fazę się w zasadzie rozchodzi.
Na płynną wisienkę, na ładną panienkę co to za wisienkę przed agregacją się nie wzbrania.
_
Agregacja roślinna występuje w szczególnych miejscach agregację katalizujących (na rogu, pod latarnią, w altance, w ogródku, przy sklepie nocnym...).
W celu pozyskania agregatu, następuje agregacja wartości mikroekonomicznych na miarę zasobności kieszeni poszczególnych cząstek.
Następuje inżynieryjny proces agregacji czynników agregację potęgujących potocznie zwany "nabywaniem drogą kupna".
Informatyka schodzi do dzielni osiągając wymiar społeczny, po zajęciu obiektów agregacji sprzyjających następuje agregacja klas.
I agregacja cząstek części składowych agregatu.
Proces i wymiar iście polityczny w procesie agregacji preferencji.

_
Agregacja oznacza proces łączenia części w większą całość.
Ten termin jest stosowany m.in. w:
...
biologii: agregacja roślinna
chemii: agregacja cząstek
ekonomii: proces łączenia wartości mikroekonomicznych w celu uzyskania agregatu
inżynierii procesowej : agregacja procesowa
informatyce: agregacja klas w projektowaniu obiektowym,
...
polityce: agregacja preferencji - proces koordynacji interesów
...

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Agregacja u Agregata. Ktoś jeszcze? ;)

Zadora pisze...

Buzz, buzz, buzz :D
Agregacja świeża jak wisienka!

abnegat.ltd pisze...

Ja nie jestem agregatny! Agregatowatosc 1!

Ciekawe - najstarszy zawod, najstarsza waluta.

Anonimowy pisze...

Strasznie coś skomplikowanie piszesz. Całą głowę mam analizy finansowej( bo muszę oszacować opłacalność wariantów jakie zaproponowałam do postępowania z nieruchomością(stopa dyskonta NPV, IRR ). Choć nie uważam żeby było to specjalnie trudne, to gwałt jaki sobie zadaję wnikając w szczegóły wyliczeń powoduje, ze jak czytam Twój tekst, to się zastanawiam : co autor miał na myśli?
Aby nie popełnić kolejnego gafiątka :)
maria

Anonimowy pisze...

Idę z pełnym zapałem agregować cząstki mojej pracy w całość.
Najlepiej jednak robi mi się NIC, zwłaszcza w nieśpieszny rytm muzyki
Żeby mi się chciało jak mi się nie chce.
No idę poddać temat agregacji wątków. Ze spuszczoną głową, powoli...:(
maria

Zadora pisze...

Licznik, który obraził się na mnie prawie 2 tyg temu jak dodałem do stronki mapę, nagle zaczął sam z siebie znowu działać. Nie wyzerował ale przepuścił jakąś liczbę odsłon. Nic z tego nie kapuję. Pewnie postanowił się zagregować ale agregat na razie marnie im wychodzi. Nie grają ze sobą te dane, każda rzecz pokazuje z tak dużym błędem, że właściwie przestają być chyba miarodajne.
Agregacja nie jest mocną ich stroną.

Blog Widget by LinkWithin