sobota, 31 stycznia 2009

Sokoli wzrok


Discover Resurrection!

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wielka rzecz, pff. Ja też mam patrzałki... ;P

Anonimowy pisze...

Też rewelacja. Odkąd sięgam pamięcią robię za inteligenta
maria

eee-live pisze...

No ja też nosiłam tak w sumie to z 16 lat :) A teraz nie mogą mi dobrać, a ponieważ mam małą wadę to nawet mi to nie przeszkadza :)

Anonimowy pisze...

Co mam zrobić, aby usłyszeć choć jedną piosenkę? Nic mi się nie otwiera. Pewnie coś źle robię
maria

Zadora pisze...

@Mario
klika się na play (po lewej stronie)i czeka. Najpierw się ładuje, jak masz wolny przesył to może potrwać i później samo zaczyna grać. Czasem może utknąć i ni hu hu. Przykro mi. Dużo zależy od stanu sieci i łącza.

eee-live pisze...

U mnie też muzyka nie zawsze chodzi ale to jest wina łącza :(
Właśnie jestem na etapie zbierania dowodów na temat jego prędkości i jak się nie poprawi to zrywam umowę.

Zadora pisze...

Tu nie chodzi o mnie, choć to faktycznie moje okulary do pracy, których miestety od jakiegoś czasu już potrzebuję. O lasce jeszcze nie chodzę, choć ostatnio faktycznie kiepsko się ruszałem po uszkodzeniu żeber. Super laska dla emeryta zaczęła pomysł na cykl oznaczony etykietą "Mature outdoor-indoor". Mam kilka obrazów w głowie, zobaczymy co z tego mi wyjdzie. To nadal tylko zabawa obrazem a nie poważna fotografia ale wg. mnie o to właśnie chodzi, żeby mieć frajdę.
Jak zwykle, zależy mi na Waszym zdaniu i feedbacku. Uśmiechy na weekend. :D

Anonimowy pisze...

Przecież wiadomo, że będziemy kadzić. :P

Anonimowy pisze...

Witam AZ. Prośbę o wsparcie Pana bloga w wyborze za rok 2008 otrzymałam od U.B. vel konfliktowa, która ceni sobie Pana. Niestety co jakiś czas ma chwilkę by tylko zajrzeć, ale niestety nie mam czasu pisać, gdyż mam sporo spraw na głowie. Mam nadzieję, że nie obrazi się Pan jak co jakiś czas poczytam. Nie będę już oceniać wypracować U:)
Niemniej jednam życzę wszystkiego dobrego.

Maybe

Zadora pisze...

Maybe dziękuję, czytać można do woli, jeśli są teksty.

Anonimowy pisze...

Az pisałam do U że mam 'chody' w nfz więc jakby coś się trzeba dowiedzieć o warriorze to piszcie. U pewnie zajęta i nie odpisuje.

Maybe

Anonimowy pisze...

To najlepiej Ankę zapytaj czy potrzebuje "wtyczki".

Anonimowy pisze...

Rozmawiała, pogadałyśmy, dzwoniła i ukłony dla U i AZ. Tyle.
Będzie się działo. I nie na żadnym obcym blogu. Przecież jedno jest co jest ważne.
A jak ktoś ma problem to jego sprawa.

Anonimowy pisze...

Myślę, że nikomu nic do tego (w znaczeniu niepozytywnym). Kibicujemy ;)

Anonimowy pisze...

Wasz problem i miami vice wkrótce.
A black warrior do przodu!

Maybe

Blog Widget by LinkWithin